Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Rodina je základ státu, většina si myslí, že původ tohoto citátu pochází z doby před revolucí, tedy mu je přikládán malý význam. Je to však staré čínské přísloví, jen slovo říše, bylo nahrazeno slovem stát.

Žádný jedinec, ať muž či žena, ji nemůže nahradit. Vždy ve výchově chybí vzor toho, kdo v ní nefunguje..

Dnešní doba přeje emancipaci žen, suplují muže v zaměstnání, v politice a ve výchově dětí.

Ne vždy je toto řešení dobré a dostačující. Přicházející problémy se bakatelizují, nebo nepřipouští.

Statistiky jsou neúprosné, jasně říkají kde je problém, ale osoby kterých se týkají, je ignorují.Rv

3 0
možnosti
Foto

Statistiky mohou být velmi ošidné. Většina těch dětí jsou s velkou pravděpodobností Portorikánci, protože ti mají obrovské problémy s kriminalitou, školní docházkou, apod. Ale i kdyby se to nevztahovalo jen na ty problematické, bylo třeba vědět, kolik je konkrétní počet těch lidí. A 111 % je trochu divný údaj.

1 0
možnosti
Foto

Statistiky jistě mohou být ošidné, ovšem při počtu obyvatel USA a počtu Portoričanů bych řekl, že moc s těmi čísly zacvičit nemohli. Článek vyšel v roce 2015, čili počet obyvatel USA v té době násobený procenty.

1 0
možnosti

P86e53t81r 90M28u19n73z42a30r

24. 8. 2016 18:14

Nechci rozporovat ta čísla, ale pozor při interpretaci. Není vždy jisté, co je následek a co příčina.

1 0
možnosti

Já nevím, nakolik jsou ta čísla přesná a také s vámi souhlasím, že při interpretaci statistických čísel lze zaměňovat příčinu a následek. Nicméně si myslím, že důležitost role otce při výchově dětí je nezpochybnitelná. A pokud cokoli důležitého někde chybí, tak je logické, že to má negativní důsledky.

1 0
možnosti

Tím "rodným" otcem jste předpokládám myslel biologického otce.

No myslím, že ve střední třídě v USA si toho otce moc děti neužijí ani ve funkční rodině.

1 0
možnosti

"Rodným" otcem jsem já nemyslel nic. Pojem "rodný otec" se nachází v té části článku, která je pouhou citací části překladu zmíňovaného článku Ray Williamse. Překlad jsem nedělal já, ale stejně jako vy předpokládám, že rodným otcem je zde míněn tzv. biologický otec. Já se ovšem domnívám, že pojem "biologický otec" je zcela zbytečný protože každý "otec" je vždy "biologický otec". Pokud otec chybí (bud rodinu opustil nebo umřel) a dítě vychovává cizí muž, tak se mu říká česky "otčím" nebo "nevlastní otec". Pokud po rozvodu dítě má svého otce nadále, ale žije s přítelem své matky, tak je to prostě "přítel matky" a otec je prostě "otec" a není třeba ho označovat jako "biologický otec"

0 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2191x
Nemám rád lež, faleš, podrazy, podvody. Mám rád lidi, kteří se nebojí dělat a prosazovat správné věci. Mám rád lidi, kteří si stojí za svými názory. Mám rád lidi, kteří vyznávají svobodu názorů, svobodu slova, a kteří druhým lidem tuto svobodu neberou.

Seznam rubrik