Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To mazání se tady poslední dobou nějak rozmohlo...rozmohla se nám tady takový podivný, nepěkná věc...

0 0
možnosti

Já se popravdě dost divím, že ještě někoho baví se pokoušet s těmito zhrzenými histriony debatovat...:-/

1 3
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Předpokládám, že mne smažete, nicméně i to o vás leccos vypovídá...

Vaše děti žijí spokojeně ve Švédsku. Pokud by nebyly spokojené, věřím, že by to byla vaše hůl na bývalou manželku (k názoru dětí v tomto věku soudy velmi přihlédají).

Co pořád řešíte?? Celkem se nedivím, že vaši žádost soud řešit nebude. A pokud bude, bude zamítnuta protože děti u vás žít nechtějí.

Jediné co děláte je, že řvete jako malé děcko, protože nebylo po vašem. Velmi ostudné je, že to děláte na evropské úrovni.

0 3
možnosti

paní Vlková, zkuste změnit psychiatra nebo pilulky

1 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2191x
Nemám rád lež, faleš, podrazy, podvody. Mám rád lidi, kteří se nebojí dělat a prosazovat správné věci. Mám rád lidi, kteří si stojí za svými názory. Mám rád lidi, kteří vyznávají svobodu názorů, svobodu slova, a kteří druhým lidem tuto svobodu neberou.

Seznam rubrik