Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RJ

R72a64d32e65k 70J54a57r19o55š

10. 1. 2018 22:34

Topol je ale nejspíše jediný, kdo bude schopen ve druhém kole porazit Emana. Pokud tedy Ovarovič nevyhraje už v prvním kole...

Já to Topolovi hodím.

5 0
možnosti
TH

Bohužel, dle různých průzkumů má šanci pana Zemana porazit Drahoš.

0 0
možnosti
VE

Rozhovor s Topolánkem je tady:

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Mirka-Topolanka-jsme-se-pri-rozhovoru-zeptali-na-dost-neprijemne-veci-z-minulosti-A-takto-reagoval-519081

Tvrdí že Lisabon nešlo nepodepsat. Nerozumím úplně proč? Ale, byl pod tlakem minimálně našich probruselských "intelektuálů" a komentátorů, a fakt je, že tenkrát těžko mohl někdo odhadnout k jaké šílenosti opět sklouznou Němci. Myslím si, že Topolánek je dobrá volba, je tu dost velká šance že mu už nejde jen o kariérní post...

1 0
možnosti
TH

Děkuji za odkaz na ten rozhovor. Je vidět, že Topolánek to má v hlavě srovnané a má zdravé názory.

0 0
možnosti

Jo, máte legitimní názor. Takže to byla jedna možnost, zbývají dvě - nejít volit vůbec anebo volit někoho z panoptika. Že by tohle byly lepší možnosti, pochybuju.

Topol![>-]R^

1 3
možnosti
VV

tak u toho Berlusconiho to pane Stipku rozhodne R^ nebylo. Rvsice take ne, ale kdyz ty dlane otocite o +, nebo - 90°, nebudete daleko od pravdy.

1 0
možnosti
Foto

H75a79n42a 80V45l41k41o12v39á

10. 1. 2018 14:29

:-)Už z diskusí o střídavé péči mám k vám vyhraněný názor. Teď mne jen v něm podporujete - Mirek Topolánek - dalo by se mu eticky vytknout spousta věcí, které necháváte být a zároveň nedáváte žádnou naději ani jinému kandidátu.

Buďto jste v totální depresi a měl byste vyhledat osborníka nebo... prostě vyhledejte odborníka.

Já volím Marka Hilšera a to můj život taky není procházka Růžovou zahradou. Ale on dává naději , je slušný a při smyslech.

2 3
možnosti
Foto

To Vás neoslovilo ani Topolánkovo italské "nuda show"? ;-D

Hilšera bych volil také, ale jeho čas ještě nepřišel. Vidíte, že se v něčem shodneme! R^

2 0
možnosti
PV

Tomu se opravdu verit neda.

0 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2191x
Nemám rád lež, faleš, podrazy, podvody. Mám rád lidi, kteří se nebojí dělat a prosazovat správné věci. Mám rád lidi, kteří si stojí za svými názory. Mám rád lidi, kteří vyznávají svobodu názorů, svobodu slova, a kteří druhým lidem tuto svobodu neberou.

Seznam rubrik