Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TH

která popírá rovnost, presumci neviny, zavádí diskriminaci mužů, nadřazenost tzv. neziskových organizací, pošlapává lidská práva

Zdroj: https://holek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=686172

Naprosta lez. Zadna lidska prava nepopira, ani presumpci neviny. V zadnem pripade. Nemate argumetny, tak lzete.

1 2
možnosti
TH

Je vidět, že o Istanbulské úmluvě vůbec nic nevíte a tak jen sprostě obviňujete. Něco si o Istambulské smlouvě zjistěte a pak zjistíte, že popírá rovnost, presumci neviny, zavádí diskriminaci mužů, nadřazenost tzv. neziskových organizací, pošlapává lidská práva. Stačí si přečít blog poslanec Tomáše Zdechovského, ale zdrojů je samozřejmě více.

Ovšem, pokud jste pracovnice nějaké tzv. neziskovky, tak mi tady na můj blog prosím vůbec nepiště.

1 0
možnosti
PB

P95e34t26r 28B97u81r90i17a86n

5. 11. 2018 21:25

Souhlas, karma.

1 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2191x
Nemám rád lež, faleš, podrazy, podvody. Mám rád lidi, kteří se nebojí dělat a prosazovat správné věci. Mám rád lidi, kteří si stojí za svými názory. Mám rád lidi, kteří vyznávají svobodu názorů, svobodu slova, a kteří druhým lidem tuto svobodu neberou.

Seznam rubrik