Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J47a40n59a 75C80e44r65n25a 1590978432125

Ja se omlouvam, jsem tu nove,nemam icka. Az dnes. Myslela jsem to tak pane Holku, ze od Vas odesla zena, matka Vasich deti. Ode me takto odesel muz. Vubec nehledel kolem a uz vubec ne na deti. A ja to proste odmitam brat, ze me deti to maji ted ztizene. Byla to jeho volba , kdyz pominu, jak se to vraci vsechno. Ale deti ho proste upozadily,vubec nic s nim uz nesdileji, je jako nekdo, koho na ulici slusne pozdravite. A i tak proste dal zijeme dal, celkem hezky.

Uz vubec nechapu, co vycetl z meho prispevku pan Hodina. Ale asi chapu, ze hlavne zeny jako ja mu vadi. A to detem netaham nahradniho otce, necerpam davky systemu, jen bych potrebovala vice casu.

+1/0
5.10.2016 7:24

T54o85m10á81š 97H30o86l32e31k 5545360531897

Kopie tohoto článku byla uveřejněna i na jiném webu a tam se v diskusi objevil zajímavý příspěvek, který jsem si dovolil zkopírovat zde: <<JTR: Znám jednu paní, ta již dávno překročila 40-cítku. Tato žena dodnes hledá kořeny svého otce, kterého nikdy nepoznala. Dodnes jí chybí táta, kterého nikdy neměla možnost poznat. Že se to projevilo na jejím životě je zbytečné zde nějak rozvádět. Dodnes neví kde je její táta dnes už bohužel pohřben. Ví, že na ni tzv. platil. Platil. Jenže ona ho chtěla poznat. Sedávala na schodech u domu jako dítě a čekala, že přijde. Byl "vzorný otec" platil. Nepřišel, nevěděl kde je, možná nemohl, možná platil málo a tak mu neřekli, kde má čekající dítě. možná kdyby platil víc a ještě víc, tak jak přeci chtěla maminka, aby se dítě v nejlepším zájmu mělo co nejlépe. A koneckonců měla přeci od narození tzv. mužský vzor, co na tom, že čekala na svého pravého tátu. Dodnes ve snech čeká. Občas říká, táta se na mne určitě se shora dívá.>>

+1/0
3.10.2016 23:55

J40a93n69a 25C81e89r70n41a 1410938752745

Boze, a co zeny, kterym muz odesel? Maji propadat panice? Ne, spis ty sachy a kola a hory a vychovu provozuji samy, protoze co maji delat...Dokonce ani nemaji potrebu hledat otcimy, zvladnou to samy. Tyhle obecne reci jsou akorat o nicem. A muzsky vzor s velkym M muze klidne nahradit dedecek ci stryc, kdyz vlastni otec stoji za prd.

Deti ve stridavce nemam, jejich otec nechce, staci mu je videt jednou za mesic. A kupodivu deti jezdi vsude se mnou, sachy hraji na zavodni urovni, studuji na gymplu. Ja jsem slusne vydelavajici zena, co ty deti tlaci zivotem sama .Jen kvuli nejake mlade kolegyni meho exmuze preci moje deti nemaji zkazeny zivot:). Usmevna predstava. Zrovna minuly tyden to moje dite chudak vyhralo sachovy pohar, vyhralo vedomostni soutez na gymplu a na to kolo mame na horach letni byt:). Ale chapu, ze bychom se radsi meli plazit kanalem a plakat po tatinkovi...

A ze tu pan Holek pise o neci matce, ze si neudrzela partnera? Touto optikou si on take neudrzel partnerku. Jaky je zde rozdil?

Nekdy Vas proste partner prestane milovat a na deti nehledi. Jde za stestim.Vzdyt to zazivate panove na vlastni kuzi. Jen nekdy holt ani ty deti vychovavat nechce.

A vite, co je vtipne? Me bylo receno, ze stridavku otci proste nevnutim, kdyz nechce.

Tak co mam delat? Zbytek zivota litovat ty deti, ktere skonci v kriminale? Houby, proste je vychovam za pomoci puvodni rodiny.

+3/−1
3.10.2016 9:23
Foto

V93á90c89l61a98v 42C91h43u74c49h12m59a 6965561318226

R^

0/0
3.10.2016 9:26

T40o68m20á85š 69H45o86l74e49k 5435680361127

Platí to, co kdysi psal pan Vrchlický : A jak hloh trpké ovoce nese, tak vychování děcek bez otce. Ale někdy to prostě nejde jinak. Když otec umře nebo odejde, tak je nutno děti vychovávat dále. Jen je to složitější.. Jinak ten článek přece není vůbec o mne. Kde jste v něm vyčetla, že jsem si "neudržel partnerku" ?

0/0
3.10.2016 9:51
Foto

A69l59e19š 34H87o17d39i34n33a 9880629918774

Podle Černé totiž když odejde muž, může za to muž, a když odejde žena, může za to také muž.

+1/−2
3.10.2016 10:43
Foto

J50a38n44a 72M68a59j77o40v72á 4305172166393

a to jste vyčetl, Aleši, proboha kde??

+1/0
3.10.2016 13:47

T16o25m49á27š 39H15o89l73e25k 5395760701887

Aleši, v příspěvku paní Černé jsem se nedočetl, že by ona takto smýšlela. Ale pravda je, že takto hloupě smýšlí velká část žen.

0/0
3.10.2016 21:50
Foto

J26a95n87a 51M15a28j17o28v16á 4525112806823

A to je důvod setřít paní Černou? No vy jste fakt "dobří".

0/0
3.10.2016 23:24

T89o95m38á49š 51H13o93l80e90k 5885170921827

a) stále jsem se nedověděl, kde paní Černá vyčetla, že jsem si údajně "neudržel partnerku"

b) Pan Hodina napsal, že "podle Černé totiž když odejde muž, může za to muž, a když odejde žena, může za to také muž." Já jsem mu odpověděl, že v příspěvku paní Černé jsem se nedočetl, že by ona takto smýšlela. A jen jsem uvedl, že takto skutečně smýšlí hodně žen. Často přece v diskusích čtu, že když odejde od ženy muže, tak je to děvkař atd. Když odejde žena, tak je to zase jeho chyba, protože kdyby nebyl alkoholik, gambler, narkoman, nebo přinejmenším ji často nenosil domů květiny, tak by od něj neodešla.

0/0
3.10.2016 23:42
Foto

J72a28n62a 20M60a72j83o51v63á 4895872666123

Pánové, tak se tu klidně dál utápějte v té nespravedlnosti, díky za debatu, trošku jsem se zas pokusila a zas už vím, že to nemá smysl, tak zas (nepoučitelná) půjdu ne chvilku dělat něco jiného.

Ale určitě se zase potkáme. Jen mne mrzí, že ne u jednoho stolu, protože jeden cíl sice asi máme, ale já cestou nemám potřebu urazit půlku národa. Užijte si podzim, v životě se dá dělat spousta a spousta věcí.

0/0
3.10.2016 23:55
Foto

J98a86n33a 63M24a68j44o48v19á 4605332726353

Jo, já taky v případě vlastních dcer střídavku nabízela a nechtěl (dost hloupě). Ale pak jsou otcové, kteří kontakt s dětmi chtějí a matky jim brání. Myslím, že to jsou dvě roviny téhož a vzájemně si "nezavazí".

0/0
3.10.2016 13:46
Foto

V82á89c97l37a88v 93C68h42u98c54h17m54a 6795271388296

Bože, tolik keců vycucaných z palce jsem tu snad pohromadě ještě nečetl.

Je fajn mít oba rodiče. Ale není žádná tragédie, když jeden z rodičů ze života zmizí, pokud ten druhý je schopen nějaké výchovy. Ať sám nebo s dalším partnerem. Jakákoliv paušalizace je tady úplně mimo a řekl bych, že z vás mluví pouze hořkost odkopnutého otce. Pro mně mnohem víc byli otci noví máminy partneři i přesto, že to nikdy nevedlo ke šťastným koncům, než můj vlastní otec, kterého jsem viděl jen párkrát.

Alkoholik, který přivedl dítě k lásce k horám. To je pouze váš pohled. Pro dítě je důležitý zájem, láska, podpora. Nejen k dítěti, ale i k druhému partnerovi. Pokud ty chybějí, je otec zbytečný. A zrovna tak se může stát zbytečnou i matka.

+2/−4
3.10.2016 7:31
Foto

T10o17m71á47š 51J26a69d27l75o29v71s54k72ý 5217943885848

Řekl bych, že z Vás mluví závist. Vlastní otec o Vás nestál a než to přiznat, raději chválíte matčiny partnery, se kterými to nevedlo ke šťastným koncům. Zvláštní forma masochismu. A co znamená výraz odkopnutý otec? Děti odkopnuly otce? Není v tom trochu psychologické projekce?

+4/0
3.10.2016 8:21
Foto

V77á82c84l24a74v 94C28h33u12c54h78m77a 6825961408256

;-D;-D;-D

Pobavil jste. Tihle rádoby psychologové, kteří mě přesvědčují jak jsem frustrovaný z toho, že jsem měl vícero otců, jsou dobrou komickou vložkou zdejších diskusí.

+1/−4
3.10.2016 8:25
Foto

T47o11m88á85š 30J19a22d71l31o18v26s49k94ý 5317143645328

Aha. Sám jste tady napsal, že soužití s matčinými partnery nevedlo ke šťastným koncům, a já Vám podsouvám frustraci? Takže jste spokojený s tím, že Vaše dětství bylo nešťastné?

+4/0
3.10.2016 8:28
Foto

V76á96c41l23a53v 15C87h47u44c96h46m91a 6435781878566

Mé dětství bylo skvělé i přesto, že matce se soužití s partnery nevyvedlo. Naučila nás totiž koukat se na svět radostnýma očima. Naučila nás, že každý je sám strůjcem svého štěstí a že pokud si člověk stěžuje na to jak se mu vede, stěžuje si jen sám na sebe.

+2/−3
3.10.2016 8:34
Foto

T17o71m32á18š 68J75a64d20l63o16v58s54k33ý 5127973885558

S tou druhou větou souhlasím. Ale přesto si myslím, že Vám matka vystrojila trošku kulhavé štěstí, bez vlastního otce. Pokud nebyl vysloveně nějaký závadový, mohla najít nějaký model soužití, abyste měl otcovský výchovný vzor.

+4/0
3.10.2016 8:42
Foto

V11á85c64l26a70v 41C22h50u51c33h71m30a 6375511298686

Myslet si můžete co chcete. Každý z "otců" mi dal něco a svým způsobem jsem získal pro život víc než mnozí, co žijí v naoko fungujících rodinách. Podstatné pro život není KDO vás vychovává, ale JAK vás vychovává. Fungující rodina je fajn ideál, ale upřímně, kolik skutečně fungujících rodin, kde nevládne přetvářka a pokrytectví znáte? Já ani jednu. A děti na přetvářku reagují dosti citlivě, než se naučí od rodičů samy přetvařovat.

+1/−2
3.10.2016 8:51
Foto

T42o33m97á94š 95J56a21d85l77o17v94s59k64ý 5457453175908

V rámci životních podmínek, které jste měl, jste z toho vyšel relativně dobře. I otčím může být přínosný, může dítě něco naučit. Ovšem skutečného otce nikdy nenahradí. Kde ti Vaši otčímové dnes jsou? Když budete mít starosti, pomůžou Vám? S přetvářkou máte pravdu, já sám ji nesnáším, vyskytuje se hodně, ale dá se to řešit civilizovaněji - buď se ti dva dohodnou na nějakém soužití, které nebude nikomu škodit, nebo se rozejdou a děti budou ve střídavce. Potom mohou všichni žít bez přetvářky, ale rozhodně ne stylem Vaší matky, která Vám otce vymazala ze života a ještě to vysvětlila tak, že Vám vystrojila štěstí.

+3/−1
3.10.2016 9:01
Foto

V89á57c24l70a85v 74C58h81u66c45h13m44a 6815211858886

Otec je ten, kdo se o vás stará, za kým si můžete zajít, když vás něco trápí, komu na vás záleží. Oplodnit ženskou zvládne každý trouba, být otcem je ale něco víc.

+1/−4
3.10.2016 9:16
Foto

T22o98m13á13š 92J98a88d98l86o19v75s80k56ý 5157153255808

A Váš otec tu příležitost měl? Nebyl matkou a soudružkou soudkyní odsunut z Vašeho života bez možnosti se zapojit do výchovy?

+4/0
3.10.2016 9:20
Foto

V39á79c37l57a82v 66C73h26u37c60h52m76a 6135651308156

I zde platí, každý sám strůjcem svého štěstí. Byl -li odsunut, mělo to svou příčinu. Odsunul -li se sám, byl to jeho problém, mně nechyběl. Nemám ve zvyku dožadovat se přízně tam, kde žádná není.

+1/−2
3.10.2016 9:32
Foto

T47o64m41á42š 23J90a10d57l36o61v20s92k11ý 5757613295328

Zde to neplatí. Možná si myslíte, že žijeme v právním státě, kde každý, kdo chce, může si svá práva obhájit. Nemůže. Máme přes 90 % dětí v péči matek. Spousta otců se starat chce a nemůže. Vy o nich mluvíte jako o odkopnutých otcích. Většina Čechů vykřikuje, jací jsou muslimové oškliví, když diskriminují ženy. U nás máme šaríu naopak, diskriminují se muži, a ještě tomu většina tleská.

+3/−2
3.10.2016 9:48
Foto

V14á12c83l38a16v 54C34h86u74c42h55m22a 6955311878696

Přečtěte si ještě jednou můj první příspěvek. Jakákoliv paušalizace je mimo. Že autorovo fňukání vnímám jako reakci "odkopnutého otce" neznamená, že bych se na všechny otce koukal stejně. Jsou chlapi, co si nezaslouží býti nazýváni otci a jsou matky, kterým by bylo záhodno dítě odebrat. Ale to neznamená, že všichni tátové jsou budižkničemové a všechny matky jsou jen vypočítavé mrchy. Nevím, co vedlo k rozchodu u autora, ale vím, že má velký problém se smířit s důsledky toho, na čem měl sám nejspíš podstatný podíl. Býti otcem znamená býti taky partnerem. Jde sice jedno bez druhého, ale ať chcete nebo ne bývá to svázáno. Možná kdybychom znali pohled autorovy bývalé partnerky, vypadalo by vše úplně jinak.

+2/−1
3.10.2016 9:58
Foto

T43o91m72á72š 11J88a38d31l11o95v71s73k72ý 5497753405308

Autorův život znám, ale nechci tady působit jako jeho mluvčí, ostatně kdo chce, přečte si o tom v dalších článcích na blogu. To, co zažil, bych nikomu, ani Vám, nepřál. Jeho reakce je ještě hodně mírná.

+2/0
3.10.2016 10:17
Foto

V72á10c80l91a97v 91C39h54u66c80h44m87a 6615151728496

A znáte jeho příběh z obou stran?

+1/0
3.10.2016 10:24
Foto

T58o19m13á87š 27J42a74d80l82o42v44s80k61ý 5467983115358

Znám ho i z prostředku, ze soudních usnesení, rozsudků, znaleckých posudků. Tam se dočtete, co říkají obě strany, co navrhují, jak smýšlí o druhém rodiči.

+2/−1
3.10.2016 10:34
Foto

V49á94c49l95a71v 51C61h27u16c30h53m50a 6695951328326

U soudů se často dovíte věci, které mají s realitou pramálo společného.

+2/0
3.10.2016 10:50

T24o62m46á86š 23H86o96l29e97k 5595630201777

R^ to máte pravdu

0/0
3.10.2016 21:49
Foto

J18a66n78a 19M48a65j64o76v77á 4175572846813

I být matkou je něco víc, než porodit.

0/0
3.10.2016 18:08

T96o88m33á20š 85H19o21l65e97k 5985210871487

Přesně tak. Stejně tak platí že porodit zvládne každá ženská. Ale Chuchma to vidí jednostranně a jeho věta "Oplodnit ženskou zvládne každý trouba, být otcem je ale něco víc." jen ukazuje k jakému opovrhování muži byl svou matkou vychován a zase to ukazuje že jak hloh trpké ovoce nese, tak vychování děcek bez otce.

0/−1
3.10.2016 22:21
Foto

V51á74c50l46a17v 40C82h19u48c51h44m12a 6135401558536

No když je řeč o otcích tak píšu o otcích, až se budeme bavit o ženských tak to samé napíšu o ženských. Že bych byl nějak zaměřen proti mužům může z mých příspěvků vyčíst jen vztahovačný zoufalec. ;-)

0/−1
3.10.2016 22:30

T17o15m61á15š 26H96o72l19e22k 5495510541787

Chuchmo, Já píšu na blogu články, kde kritizuji nefunkčnost a nekompetentnost opatrovnické justice. Zveřejňuji různé případy diskriminace otců na našich soudech. A tento článek je o roli otce v životě člověka obecně. Rozhodně tyto články nepíši proto, že bych si chtěl nějak postěžovat aby mne někdo politoval. Nezakomplexovaný a psychicky vyrovnaný čtenář to tak vnímá a určitě tam nevidí nějaké "fňukání". Říká se "podle sebe soudím tebe". Pokud moje články vnímáte tak, jak tady naznačujete, tak s vámi něco není v pořádku. Zkuste na sobě zapracovat, třeba vyhledat nějakého psychoterapeuta. Já z vašich příspěvků jasně vidím, jaké negativní důsledky na vás zanechala nepřítomnost otce a střídání partnerů u vaší matky.

0/−1
3.10.2016 22:11
Foto

V18á54c89l69a95v 89C24h39u69c76h73m74a 6425541538316

Rozhodnutí soudů o tom, že musí respektovat právo vaší bývalé ženy vycestovat s dcerou do zahraničí nemá s diskriminací vůbec nic společného. Soudný člověk dokáže pochopit, že soud jinak rozhodnout ani nemohl. Nemusí se vám líbit prvotní rozhodnutí soudu o přidělení dítěte do péče vaší ženy. Ale všechna další rozhodnutí musí respektovat to rozhodnutí prvotní.

Kdybych chtěl být stejně sprostej a jízlivej jako vy, tak si přisadím, že jistě tak rozhodli po právu. Já ale nesoudím, proč jste zůstal bez dětí. Polemizoval jsem pouze s vašimi zobecňujícími závěry, které možná mohou platit pro vás, ale v žádném případě neplatí obecné pro všechny otce.

+1/0
3.10.2016 22:20

T16o55m63á66š 58H92o47l16e71k 5505780651387

Melete tu totální nesmyly a je vidět, že těch věcem vůbec nerozumíte a jen rozumbradujete. Každý soudný člověk ví, že rozhodnutím o svěření dítěte do péče jednomu rodiči, mu to nedává právo rozhodovat o životě dítěte sám a zvlᡚt odvlečení dítěte do ciziny je ošetřeno Haagskou úmluvou ,která u nás platí. Setkal jsem se s tím, že lidé běžně vědí, že odvlečení dítěte do ciziny není možné bez souhlasu druhého rodiče. Nevíte to vy (pokud nejste právní tak to není ostuda), neví to soudkyně Niedobová a soudkyně Žídková (a u soudkyň to ostuda je). Mluvíte tu o věcech, o kterých nic nevíte. Prvotní rozhodnutí soudu o svěření dětí do péče mé ženy nijak nezpochybňuji, protože jsem s tím souhlasil. V té době jsem nechápal důvod rozvodu, milence v cizině zatajovala a já si myslel, že k rozvodu ani nedojde a nechtěl jsem zbytečné soudní tahanice. Měli jsme ní dohodu, že kontakt s dětmi budu mít jako u střídavky, tak jak to do té doby fungovalo. A svěření dítěte do péče, rozhodně neznamená, že může dítě bez souhlasu otce trvale přemístit do ciziny. To, že to neví Niedobová a Žídková je obrovská ostuda našeho soudnictví.

+1/−1
3.10.2016 22:36
Foto

V96á64c85l14a11v 92C60h73u16c23h26m25a 6825401408856

A jak si to představujete? Máte dítě svěřené do péče a chcete se odstěhovat abyste začal nový život, tak dítě necháte bejt? Proč jste se vůbec soudil, když jste se svěřením do péče souhlasil? Nebo měla vaše žena celý život kvůli vám zůstat tady?

+1/0
4.10.2016 0:08

T72o70m52á51š 12H65o84l83e94k 5855690481277

a) já jsem se svěřením dětí do péče matky souhlasil nikoli proto, že bych se o děti nechtěl starat, ale proto, že jsem nechtěl zbytečné soudní spory, protože jsem si myslel, že a) ex to k tomu rozvodu ani nedotáhne b) že bude respektovat dohodu, že zůstane stav jaký byl od doby jejího odstěhování až do soudu o svěření do péče - tj.víkendy jsme si střídali a pracovní dny v týdnu byly 2 dny já a 3 dny ona a vždy když jela na služebku do Švédska byly děti u mne. V té době jsem netušil, že má se svým milencem plán, že se odstěhuje za ním do Švédska i s našimi dětmi. Až když byly děti v cizině, začal jsem se soudit, protože jsem se nemohl smířit s tím, že své děti uvidím 2x do roka a bylo jasné, že se mi odcizí. Byl jsem připraven si vzít děti do své péče, pokud žena dá přednost životu s milence ve Švédsku. V době kdy jsem se začal soudit, mne děti prosily, ať něco udělam, aby se do ciziny už nemusely vracet. Soud ve Švédsku rozhodl o navrácení dětí do ČR, ale soud v ČR toto rozhodnutí zvrátil, aniž vyslechl jediného svědka (na rozdíl od švédského soudu, který české svědky vyslechl alespoň telefonicky)

b) Pokud mám s někým děti, musím přijmout, že ty děti mají i druhého rodiče a nikdy nemohu začít nový život, jako by ten rodič neexistoval. I když má děti v péči jeden rodič, tak ten druhý se s dítětem zpravidla chce stýkat. Dnes je běžné každý druhý víkend a třeba jeden den v týdnu. Málokterý táta se smíří s tím, že své dítě uvidí 2x za rok a ještě bude muset platit polovinu ceny letenky. Pokud nějaký táta děti vídat nechce, (a jsou takoví) jistě dá bez problému souhlas s odstěhování dětí do ciziny. Jinak platí, že i když mám dítě v péči tak se s dětmi prostě nemohu odstěhovat do ciziny. Toto je zcela jasné ošetřeno mezinárodními umluvami platnými v ČR. Jestliže mám dítě s někým, s kým již nechci žít, mám vůči druhému rodiči i těm dětem ODPOVĚDNOST a musím respektovat, že si nemohu dělat cokoli a děti stěhovat do ciziny, jen proto, že tam mám milence.

0/0
4.10.2016 0:37
Foto

V29á27c34l84a42v 15C89h69u73c48h93m79a 6255921388486

a)V pořádku. Pro mně je na tom nejpodstatnější to, co chtěly děti. Pokud chtěly zůstat tady s vámi, pak soud měl k tomu přihlédnout a změnit rozhodnutí o svěření do péče. Ale jedním rozhodnutím popírat platné jiné rozhodnutí je nesmysl a nic na tom nemění ani fakt, že je to třeba nějakými smlouvami ošetřeno. Právní systém je tak komplikovaný, že v podstatě znemožňuje rozhodovat spravedlivě a není žádnou výjimkou, že si jednotlivé části práva protiřečí.

b) Když se dva lidi rozejdou mají každý svůj samostatný život a ani děti na tom nic nezmění. Měli by se dohodnout jak si to s dětmi uspořádají a hlavní slovo by v tom měly mít děti. Systém jako takový je špatný, pokud umožňuje aby jeden z rodičů, byl násilně od dětí odtržen, ale při tom aby dál musel přispívat na své děti. Jasně že to přispívání není pro rodiče, kteří mají o své děti zájem problém, problém ale je právě to, co to způsobuje. Myslím že mnoho sporů by se urovnalo samo, kdyby rodič, který si vynutí násilné odtržení, musel počítat taky s tím, že nedostane na svou výhradní péči od druhého partnera ani korunu.

0/0
4.10.2016 0:56

T82o28m61á61š 43H11o96l37e62k 5715210791897

ad a) V době rozvodu, děti říkaly, že chtějí být s oběma a střídání jim vyhovovalo. Když byly bezohledně odvlečeny do Švédska, tak říkaly, že chtějí zpět a být u mne. Samozřejmě než české soudy začaly řešit odvolání proti předběžku, které je nechalo ve Švédsku, tak už si v cizině zvykly, naučily se jazyk a zvykly si na situaci, že nejsou s tátou. Musely si zvyknout.

A k tomu výživnému: já, stejně jako mí známí a příbuzní, si myslím, že pokud děti nemohu vychovávat a vidět pravidelně, tak je nesmyslné a nespravedlivé, abych na ně platil, Ale o to placení nebo neplacení se nejedná. Zrušení alimentů bych nebral jako kompenzace za to, že nevidím děti. Raději bych platil dvojnásobek, ale mít je každý druhý víkend, alespoň.

0/0
4.10.2016 1:34
Foto

V27á40c54l42a54v 87C87h40u82c77h49m70a 6215331758726

Co se výživného týče se shodnem. Velká část rozvodových sporů se týká majetku a kdyby ženské neměly jistotu, že o peníze od chlapů nepřijdou, stavěly by se jinak k dohodám ohledně dětí.

Co se vašich dětí týče, ukáže čas, jak moc jste byl pro ně důležitý. Jestli tu chtěly zůstat, protože nechtěly do cizího prostředí, nebo jestli tu chtěly zůstat proto, aby byly s vámi. Věřte, že bych vám přál, aby to byl ten druhý důvod a abyste se s dětmi setkával až si o tom budou výhradně rozhodovat oni sami.

0/0
4.10.2016 11:12

T35o19m37á46š 10H76o33l18e15k 5265310881707

Ještě bych doplnil, že ne každý chce střídavku, ale málokterý táta se smíří s tím, že by své předpubertání dítě nevídal pravidelně, alespoň co 14 dní. Já kdybych věřil, že bývalka rozvod dotáhne do konce, tak bych chtěl děti do své péče nebo střídavku. Znám chlapy, kterým vyhovuje, že děti má v péči matka a oni mají více času na svůj život. Ale také mi všichni takové řekli, že si neumí představit, že by své děti nevídali pravidelně, a že by se asi zbláznili, kdyby jejich ex děti odvezla do ciziny a oni je viděli 2x za rok.

0/0
4.10.2016 0:57
Foto

V23á30c34l98a51v 43C93h60u35c36h14m96a 6645151788906

Není důležité co chce chlap nebo ženská, důležité je, co chce dítě.

0/0
4.10.2016 11:13
Foto

J49a19n34a 34M11a53j44o74v78á 4235932316483

Ale netleská, oni to jenom nevidí, protože to nezažili.

+1/0
3.10.2016 13:48
Foto

T26o32m97á26š 27J61a52d49l28o77v39s25k46ý 5977143395808

Paní Majová, i šťastně ženatí muži nebo staří mládenci mají kolem sebe přátele, kolegy, spolužáky, sousedy a při rozvodovosti nad 50 % a nadřazenosti matek nad 90 % téměř vylučuji, že si v banánovce někdo mohl myslet, že muži a ženy jsou si rovni. Je to spíše rezignace a nezájem, a zčásti tomu jdou muži naproti - viz někteří diskutéři.

+1/0
3.10.2016 14:20
Foto

J94a97n42a 68M94a90j96o87v27á 4785552546853

A mně to vysvětlujete proč??

0/0
3.10.2016 14:44
Foto

T57o21m54á43š 13J37a86d79l13o61v38s71k70ý 5797193865128

Psal jste, že to většina nevidí. Tak říkám, že to vidět musí, má to takové rozměry, že nikdo dospělý nemůže tvrdit, že si diskriminace nevšiml.

+1/0
3.10.2016 14:51
Foto

J48a14n92a 83M25a60j62o53v35á 4345202986483

Jasně, že kdo nezažil, nevidí...

+1/0
3.10.2016 18:04

T16o96m63á70š 66H83o80l43e70k 5265590771437

Souhlasím. Já, dokud jsem nezažil, tak jsem také neviděl a nechtěl vidět. Rozvedené muže bojující za děti jsem považoval za sociopaty. A pak stačilo, aby moje ex- začala jezdit na služebky do ciziny a já byl do půl roku na stejné lodi. A dřív jsem si myslel, že mi se to nikdy stát nemůže

0/0
3.10.2016 23:18
Foto

J68a69n96a 24M80a20j84o77v73á 4615702696953

No však proto to píši, já tomu nevěřila ještě víc než rok poté, co jsem se do tohoto víru sama dostala a pořád jsem to považovala za nedorozumění. Tak co chcete po těch, kteří nepotkali zblízka. Proto nemá smysl se vztekat. Váše akce (útok) vyvolává jen opačnou, stejně velkou reakci (protiútok). Na to nemusí být člověk psycholog, aby mu to došlo.

+1/0
3.10.2016 23:27



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.