Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nádherný festival. Povzbuzení k další úmorné práci za práva našich dětíV, za slušnější společnost.

2 0
možnosti
Foto

Petr Tůma: Musím trochu oponovat, že o problematice se nemluví. Mluví se o ní víc, než dost v oficiálních masmediích, ale jednostranně. Otec po rozvodu - neplatič, násilník, sexuální obtěžovatel. Trestat. Co s ním bude je jedno. Matka - chudinka samoživitelka. Pomáhat. Ten důvod je prostý - spoustu lidí to velmi dobře živí. Soudci/kyně, OSPOD, právníci zastupující rodiče, mediátoři. Nadstavba jsou pak Klokánky - a jejich bývalá vůdkyně Vodičková, co nadělala manko ve výšce desítek milionů korun z daní daňových poplatníků a dál se chce na byznysu přiživovat a pak politici, kteří si honí body před volbama. Všichni tihle (čest vyjímkám, ale jsou to opravdu jen vyjímky) se zaštiťují zájmem dítěte, ve skutečnosti jim jde jen o jejich koryta. Já vím, že je to drsné a pro ty, kdo se s tím nesetkali, těžko stravitelné, ale je to tak. Bohužel. Je to obraz obrovské bídy českého národa. A předesílám, že je mi jedno, co si o mém názoru kdo myslí:-).

3 0
možnosti

J85a82n33a 64C36e42r24n24a

5. 12. 2016 11:28

Pane Jadlovsky, jak konkretne pomaha stat? Je mi 41, jsem Vs se dvema detmi, nikdo mi nepomaha. Co si nevydelam, nemam. Pokud bych chtela pomoci, nikdo mi nepomuze. Tak nevim, koho zivim a jak. Tohle je strasna zkratka. Nikdo nedonuti otce mych deti, aby se staral.Stridavou peci nechce, tak si mila Jano pomoz sama.

1 0
možnosti
Foto

Je dobře, že festival rozvodových filmů proběhl a věřím, že v příštích letech bude přicházet více lidí. Ke společenské atmosféře mohu jen říct, že o tématu se zbytečně mlčí. Sám jsem zpočátku vlastní rozvod a spor o syna vnímal jako ostudu a je třeba zejména mužům zdůrazňovat, že ve státě, který rozvody a rozpady rodin podporuje, je třeba se k problému stavět čelem a pokud nelze zachránit manželství/partnerství, je třeba bojovat za záchranu vztahu rodičů a dětí a nejlepší cestou k tomu je střídavá výchova. Žádný falešný stud není na místě, naopak je třeba jasně a otevřeně říkat, že vztah otce a dětí je pro ně ve chvíli rozvodu nejdůležitější a ovlivní je na zbytek života. I já děkuji organizátorům i sponzorům festivalu.

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS