Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RH

Neplacení je velky, ale ne jediný, problém rozvracenych rodin. Nejedná se jen o neplacení mužů ale i o neplacení žen. Ať už je ale situace komplikovaná jakkoli, tak neplacení, které primárně poškozuje děti, není podle meho ospravedlnitelné jiným bezprávím...

1 0
možnosti
TH

Pane Horáčku, děti PRIMÁRNĚ POŠKOZUJE to, že matky a celý opatrovnický systém brání otcům být plnoprávným rodičem svých dětí i po rozvodu. Toto je primárně poškozuje děti a toto je primární problém. Buď jste můj článeček nedočetl celý nebo jsem se vyjádřil nějak nesrozumitelně. V tom případě se omlouvám.

5 1
možnosti
MT

Děti primárně poškozují jejich debilní rodiče.

4 0
možnosti
TH

Přesně to jsem napsal, jen jinými slovy. R^

A problém je, že ty debilní rodiče, kteří brání v kontaktu dětí s druhým rodičem, podporuje i ten opatrovnický systém.

3 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

TH

Paní Trojanová, zkuste to bez těch vulgárních slov. Ani ty sobecké, bezohledné matky, které vidí jen sebe, a kterým je dítě šumafuk, si nezaslouží takové označení, jaké jste použila.

0 1
možnosti
Foto

Pevně věřím, že paní Trojanová do této kategorie zahrnuje zejména matky a otce, kteří brání dětem ve styku s druhým rodičem, případně je unášejí.

2 0
možnosti
MT

Pane Jadlovský, kdyby byl Váš kolega, patrně podle vzoru potrefené husy, nebyl smazal můj příspěvek (který btw nijak zvlášť vulgární nebyl), bylo by to zřejmě všem jasné, co jsem myslela. Vámi popsaná kategorie do toho bezesporu spadá, byť nikoliv zejména, prostě je to jen jedna z kategorií popsaných rodičů.

Pokud si dobře pamatuji, i vy jste si svojí manželkou dítě navzájem unášeli...:-/

0 0
možnosti
Foto

Paní Trojanová, pamatujete si to napůl špatně. Moje manželka syna unesla a brání i bránila při každém únosu ve výchově i styku celé mé rodině, zatímco já jsem se synem odjel ze společného bydliště v době, kdy tam manželka už čtyři roky z vlastního rozhodnutí nežila a nabízel jsem jí celou dobu jak střídavku, tak styk se synem. A nereagovala. Cítíte mezi tím rozdíl? Možná, že tento špatný cit pro detail bývá důvodem pro to, že Vaše příspěvky nejsou v diskusích vítány. Já osobně bych příspěvky nemazal, protože vypovídají o autorovi, ale chápu Tomáše Holka, že i jeho trpělivost má své meze.

2 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2191x
Nemám rád lež, faleš, podrazy, podvody. Mám rád lidi, kteří se nebojí dělat a prosazovat správné věci. Mám rád lidi, kteří si stojí za svými názory. Mám rád lidi, kteří vyznávají svobodu názorů, svobodu slova, a kteří druhým lidem tuto svobodu neberou.

Seznam rubrik